Underbara älskade vänner!

Det är en ganska fin sak att fylla år, mina vänner är så otroligt fina, ringer, smsar, meddelar och sänder mig goa b-day hälsningar dom värmer i mitt lilla hjärta!

Jag kan inte ha det bättre, ni är underbara :) .. Gör mig lycklig, gör mig glad!


Jag har spenderat dagen med Nellie och Jennie! :) mys. Älskar att vara med dom även om jag ibland skulle kunna lägga mig pladask på golvet av utmattning pga min ovana med barn och dess energi dom har, säga till mig själv 10ggr "du är för ung för sånt här!" eller hur min syster har sjuttioåtta bollar i luften så det gör mig trött i huvudet :) haha.. Trotts det .. Så älskar jag dom, massor!

Ikväll har vi varit hemma hos familjen bonus, ätit tacos, mina önskningar (!) blivit firad, ätit glass, daimglass, mina önskningar (!) :) tack familjen! <3

Längtar till lördag då jag får träffa, nästan, alla mina bästa! Fira, dricka gott och dansa loss ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0