Marmaris!

Jag har spenderat en vecka i Marmaris med Tina och Sofia!
En resa som har bjudit på många skratt, nya vänner, gemenskap medmera..
Vi har gjort bargatan, nattbadat i havet, spenderat en kväll på en lyxbåt som
jag inte ens kan förklara med ord hur fin den var, my god, jag var impad!
 
Efter en veckas solsemester var det hemgång, kramade killarna på Ali's hejdå
och tog flyget hem igen! Efter en turbulent landning i ett blåsigt/regnigt Sverige
tog vi bilen hem från Göteborg .. Väl hemma, styrdes det utång på Ritz!
Sjukt bra avslut på en fantastisk resa :)
 
 
Om jag var trött igår, ja!
Spenderade söndagen i Kumla me min familj
kramade på nellie, Massor! och fick se henne nu knalla runt
det händer mycket på en vecka för den lilla krabaten!
 
´Fick äta lite vätternkräftor som var kvar från lördagens kräftskiva
och gladare blev jag när vi ikväll ska ha en lite kräftfest med familjen!
 
Back to reality, tackar för fina dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0