Fredagmys!

Idag har jag bara jobbat fem timmar, så det blev många timmar över till shopping!

Fick med mig en skinnväst, tröja och skjorta från JC som firade 40år i Örebro ( =40% ) !!! :) då blev jag glad!

Har även försökt att få till mitt träningsmotivation, som förtillfället känns väldigt långt borta, med hjälp av lite nya träningskläder, låt se om det kan få mig att ställa mig på ett löpband eller dylikt ;)

Imorgon ska det firas, längtar lite efter alla mina fina vänner som ska komma hit :) Vi hoppas på en bra kväll!!


Bjuder på en bild på ett halsband jag fick av Louice när jag fyllde år i onsdags :) det är från Brooklyn och har mitt stjärntecken på berlocken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0