Ledig tisdag :)

Det är ju inte överraskande att någon säger att man älskar lediga dagar, liksom jag tycker om mitt jobb väldigt mycket så är det också tack vare mina lediga dagar! Det får en att uppskatta vardagen lite mer ..

Imorse "sov jag tills jag vakande " ( ett uttryck min pappa alltid använder ) vilket innebär att man ställer inga klockor, man bara sover tills man har sovit klart! Haha ..

Hur som, vaknade till Greys, frulle och kaffe! Därefter blev det storstädning, och kakabak.. En kladd kaka och en hallonpaj för ikväll kommer mina arbetskamrater hit på kvällsfika! Mys ..

Nu blir det tisdagsläsning i nya nr av Veckorevyn, en frukt och kaffe! Livsnjuter lite ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0