Podcast med Amanda och Hannah

Jag är sjukt dålig på allt som har med Iphone, Itunes
och mobiltelefonensvärld att göra ..
 
men i helgen så berättade min vän Carro för mig om en Podcast
av Amanda Schulman och Hannah Widell .. som hon var övertygad om att jag skulle älska!
Skeptiskt som jag blev efter att hon börjat tala om " gå in där, klicka här" osv
hade hon redan tappat mig för jag helt enkelt inte fattar hur sånt där går till ..
 
hursom helst, hon hjälpte mig såklart med att ladda ned, visa vart
jag iprincip bara kunde tycka på play så skulle podcasten köra igång!
 
och gissa, hon hade rätt!
jag älskar det, vilken terapi!
 
Rekomenderar alla er om att ladda ned denna podcast och
lyssna på dessa tjejer .. de pratar om allt från himel och jord
relationer, otrohet, ångest, kärlek och romantik, barn och giftemål!
gå in och ta del av detta ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0