Bitterfittan med näven i kakaburken!

som ni kanske har märkt (?) så lägger jag varken speciellt mycket tid
och "kärlek" till den här bloggen som jag gjorde förr ..
 
Jag har slutat och fortsatt .. det blir en del av vardagen!
Jag har gått igenom och delat med mig om så mycket i den här lilla världen ..
 
det jag vill komma till är att jag är sjukt trött på den!
Jag är trött på facebook, blogg, instagram, Allt!
 
Jag vet inte vad som har slagit slint i huvudet på mig men
att när man varje gång ska äta något jävligt gott så ska mobilen fram, ett kort ska tas
och sedan laddas upp för att delas med andra! Denna ständiga uppkoppling ..
.. och där dog mina smaklökar!
 
Jag behöver inte det här i mitt liv just nu
en ny facebookvän som inte ens hälsar när man ses på stan
"men vad fan vill du?" får man lust att fråga sig då ..
 
jag tror att vi behöver tagga ned, ta hand om varandra på riktigt!
 
jag kan inte ens hålla räkningen på hur många gånger om dagen
jag rullar igenom facebook och känner mest irritation över hur
jävla tråkigt facebook är! haha ..
 
så.. det jag vill få ut av det här är att jag pausar
stänger av ett tag!
 
Vi hörs i verkligheten :)
Ta hand om varandra
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag håller med dig!

2012-11-19 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0