Stockholm booogie!

STOCKHOLM!

Vi inledde vårat storstadsbesök med en snabbvisti vid slottet :)
Jag tycker ju såndär är så spännande ..


därefter blev det en lunch på Hard Rock Café
riktigt nice, en burgare fick mätta våra magar!

Sen var vi redo för shopping på stockholmsgator
sprang även in i Sandra och Samir mitt i allt, det var riktigt
kul att träffa dom, världen är bra liten endå!


efter många timmars shopping var det dax att ta en taxi
ut till Grönan där kvällen skulle spenderas ..

Sen var det bara åkbandet på, helt galet vad skoj det är att åka
karuseller, jag hade nästan glömt bort hur underbart det är!


lycklig tjej sparar minnen från igår
tack mina fina för gårdagens, våran dag kunde nog inte bli så mycket bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0