ska vi göra något äckligt, baby!

Aj! idag kommer inte jag och min visdomstand överens
det är så svullet och ömt att jag knappt kan svälja

mot alla odds ska jag försöka få i mig morgonkaffet iaf :)

Idag har jag ledig dag, igen!
Det blir lite träning snart, därefter ska jag träffa mina favvs!



I söndags när jag kom hem till min mamma här omdagen var hon barnvakt
åt Nellie, som i sin tur har fått lite noja över att varje gång hon sätter
sig i vagnen börjar hon tjura (!) då börjar mamma sjunga på låten
Ansiktet - äckligt (!!!) och Nellie blir tyst som en mus och börjar skratta!

ja, så kan man också göra, " Du och jag under täcket, baby "
Kanske inte borde sjunga den bland folk ..





( ♥ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0