Vi övar .. någongång lär vi oss!

Nu är snart min "långlediga helg" över ..
Jag har spenderat dagen med Nellie! Vi har haft en mysig dag tillsammans då vi
har promenat i det fina vädret, moster har fått övat på att mata och byta bajsblöja!

Varje sekund med den tjejen gör mig lycklig! ♥

Senare har jag, Nellie och Jennie varit en sväng på ikea!
Jag hittade en jättebra tvbänk jag vill införskaffa mig
ska väl bara försöka bli av med den jag har nu ..


Guuud så jag längtar efter min fina soffa, jag hoppas att den kommer
och flyttar in hos mig snart !!


Nu blir det till att ladda upp inför träning
som jag tsm med Tina, Matilda och Emma ska på ett skivstångspass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0