.. ha ha ha!

Ikväll har jag under ett helt spinningpass tänkt på mina tjejor
pga att jag minuter innan pratade med Kakan och Carro i telefonen!
Det blev blandade känslor av endorfiner som spreds sig i hela kroppen
Jag saknar dom så det gör ont :)


.. mina favvos!
Några av dom har samlats i Sälen denna helg för att
åka skidor, parta och umgås med varandra ..

jag hade varit med om det inte var så att jag jobbar hela helgen!
ist .. har jag precis tagit en lång dusch, trottsat tvättschemat och slängt i en tvätt
trotts att det är alldeles för sent för det ( livin' on the edge ) och inväntar Biggest Looser.
Jahaja, det var det heele KUL!

Bitter, vem fan sa att jag är bitter (?)

.. Ha ha ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0