på en båt i Bermuda!

Jag är ledig idag med ( puh, det är jobbigt att ha så här lyxigt )
imorse låg jag kvar och snooza väldigt länge! hur göttans som helst!

Som ni vet så säljer jag mina soffor, en intressant preocess måste jag säga
det är en marinkårs snubbe från usa som vill att jag skeppar möblerna och
till råga på allt är han villig att betala lite mer! Detta får mig att gäspa!

är det ett skämt eller? han befinner sig i bermuda på en båt och vill köpa mina
två soffor i Sverige, Örebro!  .. jaja det klingar inte helt rätt i mina öron ..


sen är det en köpare som gärna ville köpa mitt soffbord istället för sofforna
jovars, jag vill ju egentligen byta ut det med så, why not!

jag har ju länge varit sugen på att fint soffbord från Bruka Design
så det är kanske meningen att jag ska bli med nytt bord .. :)




Om nästintill en vecka åker jag till Teneriffa med mina favoriter
Can't believe, Hur skönt ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0