nyårslöften!

Alla nyårslöften resulterar i att alla pass på friskis är uppbokade
Igår stod jag på reservplats 35 på ett spinningpass .. haha!
Sinnes, det fanns såklart ingen plats för mig så nu får man nöja sig med jumpapassen ;)

Igår skulle jag och min träningskompis Tina köra ett pass tillsammans
men så blev det inte för att hennes man har äntligen kommit hem från usa ..

.. detta gav mig mer energi än vanligt!
Jag är så glad för min kompis :) äntligen!


Ikväll ska jag ta nya tag och kriga lite på F & S!
.. men först, jobb :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Puss & kärlek till dig, Emelie!! Om du kan på torsdag kör jag gärna ett pass då :) Eller så kör vi ett ihelgen tycker jag! Kanske fredag?

2012-01-17 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0