Italien vi ses i sommar!

Det blev som väntat en otroligt bra dag!
Dopet i kyrkan var mysigt, närmaste släkten var samlad
Jag och Elin blev utvalda som Nellies faddrar (!) underbart.

Det första jag gjorde efter att Jennie, Emil, Elin jag och Nellie
hade tågat in och ställt upp oss är att börja grina sen började vi skratta!

Det var en härlig känsla, att se min farmor sitta och gråta av lyckan att
få se sitt barnbarnsbarn bli döp, det rann över för mig då!

Sen var det också dax för mig att läsa min dikt inför alla
Jag var så nervös att jag tyvärr inte kommer ihåg hur det gick .. Haha!

Jag har en sådan fin släkt, som jag har spenderat hela söndags eftermiddagen med
Vi åt god mat som min mamma hade lagat och såklart världens godaste efterrätt :)


Vi har också bokat en resa till Italien i sommar (!)
Det känns helt underbart, älskar vårat Italien.

Kommentarer
Postat av: Tina

2012-01-23 @ 17:06:00
Postat av: Tina

Jag blir helt rörd av ditt inlägg! Fint :)

2012-01-23 @ 17:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0