hälsningar från sälen ..

Vänner, vi har det bra i Sälen ..
Innan vi anlände sälen igår stannade vi till i Kläppen och kramade på Kakan :)
Därefter var vi på Experium och njöt i sauna världen
med ångbastu, relax, isvak och bubbelpool :) lyx.

idag var det upp på andra äventyr, på agendan väntade längdskidspåret!
Det var en upplevelse för en annan som likt en snöboll försökte hänga på
mina rutinerade medåkare! Tårarna rann och likaså svetten ..

 men jag gjorde det, efter en mil var jag i mål
och just nu kan jag inte vara annat än stolt över mig själv!


Efter längdskidåkningen har vi slappat i soffan, bastat och nu
gör vi oss redo för middag på högis ..



Kommentarer
Postat av: Tina

Du är så jävla bra Empan!!

2012-01-06 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0