bästa tänkbara start av 2012

Det är måndag och jag sitter nöjd med träningsvärken i från längdskidorna
nöjd efter en helt otroligt bra helg tillsammans med fina vänner!



I lördags tog tjejerna några åk i backen medan jag väntade in Sofia ..
därefter blev det en lunch tillsammans hela gänget :)

Lördagseftermiddagen spenderades på Experium ( igen ) Helt underbart!
Bara relaxa och ha det gött :) precis vad vi behövde!



Efter det blev det show där vi åt trerätters, satt på bästa plats
och blev härligt uppvaktade hela kvällen :) En upplevelse ..

Kvällen fortsatte med dans, livemusik och drinkar, och avslutades på Harrys
där Movits spelade! Det var utslagna hjältar som gick till sängs den kvällen!




.. med en fördrink i handen efter lyx i sauna världen!





.. jag och min fina vän Sofia!





Jag kan inte tänka mig en bättre start på detta år!
Jag mår bra, jag har fantastiska människor omkring mig
det här ska jag ta vara på och njuta av ♥

ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0