inget blir som man tänker sig .. ?

Ja allt blev som tänkt förutom att min fina soffa inte
på någravis kommer in i min lägenhet .. haha!

Nu blir det problem, shit vad tomt det är utan en go soffa!
inbjudan ang. dans står fortfarande inne med andra ord :)


Fredagen bjöd iaf på lekar, vin och massa trevliga damer hemma hos Tina :)
Sen blev det en sväng till Stora Örebro för oss alla
riktigt bra kväll, tack fina tina för en jättebra kväll ♥

som sagt det var en nöjd tjej som vaknade imorse
nu väntas snart jobb för min del, LÖNELÖRDAG, våren är på väg ..

Nu ska vi ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för presenten & för att du kom! Ni gjorde min kväll <3

2012-02-26 @ 18:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0