in i soffvärlden!

en arbetsdag senare ..

jag vet fortfarande inte vem det var som ville besöka mig inatt
så antagligen var det väl inget viktigt ..


efter jobbet kom syster och farmor och hämtade mig
så åkte vi till Kumla och fikade hos mor o far!

sedan upplevde jag denna "plötsligt händer det" känslan!

något ogenomtänkt la jag ut mina soffor för försäljning
för några veckor sedan ..

idag ringde det ett par som jättegärna ville köpa sofforna
och mot ett mycket bra pris med endast femhundra prutat
så gick dom första, andra och tredje, sålt!


Det är nu det där Emelie syndromet dyker upp!
Vad göra? inga soffor, leveranstid? vad passar? färg? mått?


summan av kardemumman; jag är jävligt nöjd!
Vem vill komma på dans i mitt vardagsrum på lördag? :)
nu har jag lite att göra framöver .. dax att åka till Frank och ta en kaffö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0