imorgon, vänner .. imorgon!

Oufh vad tiden går fort (!) hoppas inte den kommande veckan
snurrar på i samma tempo, för då är jag snart tillbaka där jag befinner mig nu!

Imorgon går flyget till Teneriffa :) Känslan är obeskrivlig ..
Det ska bli riktigt skönt att komma bort lite och få känna
lite på sommarvärme ( man kan ju hoppas iaf ) hehe ..

Nu är jag uppe tidigt för att tvätta undan svettiga träningskläder
och passar även på att bädda rent i sängen!

Det finns inget så skönt som att komma
hem till en nybäddad säng (!)


Idag börjar jag klockan tolv, hur bra som helst för jag har endel
att fixa inför resan, med packning och införskaffa lite saker :)

Nu blir det kaffö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0