This is me!

Vänner!
 
Efter ett uppehåll på denna blogg, som jag själv trodde var död
fick i lördags förfrågningar vart den har tagit vägen, få liv i den igen!
 
.. okej!
 
VI gör ett försök, men det ni då ska veta innan ni ger er in på detta
så kommer denna blogg handla om mitt liv ..
 
.. alltså, min fantastiska familj ( läs, Nellie! ) enkla trötta inlägg om
min arbetsdag och vilken kvällsmat jag kommer stoppa i mig därefter ..
men också om diverse festligheter som jag gör tillsammans med mina
fina vänner, som jag är otroligt stolt över, kanske att ni också kommer
att få dela en och en annan hemlighet om hur livet artar sig ..
" jag håller på med ett projekt, men det är hemligt " eller " .. ska träffa Mr. M senare.. "
Ja nivet ..
 
det lär bli allt förlite om träning och dylik och ändär mer om vilken bulle
jag åt på Java när jag var där senast ..
 
för det här är jag!
väl mött / Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0