Att man aldrig lär sig .. fuckin' awesome!

Älskar att vakna före väckarklockan, pigg, en söndag!
Det är inte ofta det händer .. men idag går jag till jobbet med nöje!
 
Allt detta för att jag hoppade över gårdagens vin, dans på strömpis och allt som hör därtill ..
jag gjorde precis det jag kände för .. hyrde en bra film, tände ljus, tog en varmdusch
och gick och la mig före en tioåring skulle ha gjort :)
 
Nu står ballkongdörren öppen och levererar friskluft
det nybryggda kaffet smakar bättre än vanligt, det är regn i luften
såklart har jag tänt ljus, och nyhetsmorgon förgyller!
 
 
Ieftermiddag efter jobbet ska jag hem till mamma och pappa
där det bjuds på kräftor, min personliga favorit!
längtar lite ..
 
 
Jag sitter nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0