Thailands tema!

Igår firade vi pappa i Thailands tema!
Det bjöds på god thaibuffé, såklart tillagad av min mamma
som uppenbarligen kan laga allt för, jisses vad gott det var :)

Sen blev det tsm med thailandsgänget: dans, presenter, vin och bästa sällskapet!
Jag var skapligt seg efter gårdagens jobb så för mig blev det en
perfektkväll hemma på skogsvägen :) ♥



Imorse ringde min iphone väckarklocka (!) japp.. jag har blivit med iphone
som alla andra glada människor ute i världen ..

än sålänge har jag inte fått mitt nya nummer
så nu kan jag busringa hur mycket jag vill!

Nu ska jag bege mig mot jobbet snart, ska bara kasta i mig lite godfrulle
sen är jag redo för work! Ha en bra dag :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0