Sjukstugan är fortfarande öppen!

Jag har i stort sett hela veckan endast tagit mig från sängen till soffan, från soffan till sängen! Efter två toalettrullar och 120kg snor, är mitt huvud som en ballong för trotts det finns det uppenbarligen mer... Ja, jag kan också vid det här laget hela tv tablån utantill (!) ja jag blev glatt överraskad när dom bytte ett avsnitt av Vänner mot Fullt hus.. Typ!


Det var länge sedan jag var så här sjuk!
Tacka vet jag värktabletter och min bästa vän!

Ikväll gjorde min vän mig glatt överraskad :) min fina kom över och lämnade en film, godis och glass åt mig!

Tårarna var nära då jag legat instängd i en vecka och fick helt plötsligt se min bästa vän som till råga på allt hade med sig det enda jag haft på min hjärna sedan jag insåg att jag skulle bli som en fånge på alcatras i min egna lägenhet!

Nu vill jag bli frisk! Åh jävlar vad frisk jag ska bli ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0