skiter i allt, jag bara är!

Vänner, jag hoppas eran helg har varit till belåtenhet!
Det har min, jag har spenderat hela min lediga helg i Kumla
tillsammans med fam Salomonsson o Vennerstrand :)

en riktigt familjehelg!

Lilla Nellie tar all min lediga tid, man vill inget annat
än att krama på henne, eller bara sitta och stirra sig blind
på hennes super söta lilla ansikte ♥

i fredags efter jobbet fick jag remmar från Kumlamarken, göttigt!
Sen blev det middag med familjen och därefter fredagsmys med
härliga människor :)

Lördagen var lugn och skön, hade heldag med lillisen!
.. och eftersom att lördagen blev lugn så var man uppe med
tuppen i söndags och långpromenad stog på schemat

hälsade också på farmor, underbaraste människan som finns!
¨.. och till kvällen hade vi filmkväll allesammans ;)


När man endå var ledig lördag och söndag kunde man ju lika
gärna vara ledig dagen till ära, promenarade runt och hälsade
på gamlingarna, det var bra med dom! Sen har jag likt dom
andra dagarna myst med Nellie ..


Ikväll har jag och Tina varit och tränat på F & S
Fy fan vad jobbigt det vaaaar, shit!


Kommentarer
Postat av: Tina

Heja oss!

2011-09-12 @ 21:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0