Bästa vänner!

Tack tal till mina bästa!


I lördags kom en massa härliga brudar hem till mig
och jag blev firad utav dess like med vinflaskor, fotobäcker
presentkort och biljetter till idolfinalen - detta höjde kvällen till skyarna!

Vi dansade vidare till Satin i vanligordning
och kvällen var fulländad :)


Söndagens!
Det blev en mysig frukost på java med tjejerna
därefter åkte vi till Kumla och hem till mor och far
där släkt och vänner samlades och blev bjudna på mat
och fika av min kära mor, som förövrigt är bäst i hela världen!
Vi kramade på Nellie och hade en underbar söndag :)

Tack alla ni som finns i min vardag
och stöttar mig genom hela livet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0