sitter nöjd!

Sitter såhärstrax före 08.00 fredagmorgon och prövar mina nya
( otroligt fina ) bruna Clarks!

nöjd tjej!

som ni vet älskar jag fredagsmornar .. jag inväntar kaffet
tvättar mina converse, och njuter av att jag har en ledighelg framför mig :)
Egenligen skulle jag vara ledig denna dag till ära också men ska rycka
in och jobba lite på Boomerang idag och därefter en sväng på Brothers
Så vad gör man inte? en sån rolig ( och kort ) dag tackar man inte nej till
det blir desto skönare att ta helg efter många dagars jobb  ..

senare ska jag dra ut på stan och styra upp lite
presenter till min kära syster som fyller år på söndag ♥


Inatt fick Nellie sin första förkylning
jag kan inte hjälpa det; men hon är ju så söt när hon nyser
( dumma mig! )



Hoppas alla får en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0