Kryar på mig!

Inte många knop gjorda idag
min kropp har motorstopp ..

Jag har precis druckit te och läst lite ur Bingo's bok!
tacka vet jag internet så man har något att underhålla sig
med medan man ligger nedbakad i ett stort duntäcke och
kroppen fullproppad av halva apoteket!

Nu ska jag boka buss till stockholm nästa vecka.
Jag, Kaks och Sandra ska dra upp och hälsa på
Sandra och Amanda :) längtar ..


Pappa ringde förut och frågade om han kunde köpa hem något
lika så gjorde mina fina vänner, det värmer och gör det lite lättare
att vara sjuk när man har familj o vänner runt omkring en som kryar på en!


Love ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

Krya på dig, snuttan!

2011-10-26 @ 18:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0