high on life!

taggade inför vad dagen hade att erbjuda for vi upp
klockan fyra för att svira om för att senare möta upp de
andra tjejerna vid 05.00 ;)

därefter väntade en lång och trevlig bilresa, mysigt!
allt jag behöver säga därefter är att ; Vi gjorde Ullared!

En upplevelse.


Söndagens har jag spenderat hos mor & far
mamma har bakat saffransbullar och jag har kollat på
därefter har vi tillsammans gjort en saffranssockerkaka :)

Allmänt mysig söndag!

Efter att pappa skjusade in mig och min stora packning
så har Tina och jag varit iväg och tränat! Wej!

.. nu är det söndagsmys på King's street
film och till det, grönsaker och dipp!

Imorgon väntas inventering 07.00 / High on life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0