Snoris!

När snoret är infekterat får det en speciell koncestens och färg
om ni vet vad jag talar om så har mitt snor precis den färgen och koncistensen ..

Vaknade med en täppt näsborre!
Vad hände här?

hur som helst, jag fick sovmorgon idag
jätteskönt jag sov otroligt mycket förlänge än vad tanken var
men så är det när man har en täppt näsborre!

Onsdag betyder jobb och därefter ska jag på ett intervallflexpass
( ouh vad häfftigt det låter! ) med en massa tjejer, heja oss!



( julgransinspirerad, nu är det jul igen! )



Tina har kommit på att vårat mission för våren
ska bli inlinesåkning med stavar, vilken träningsform!
Detta betyder ju att jag måste införskaffa mig ett par inlines!
- Åretsjulklapp går till Emelie! - ETT PAR INLINES!


Kommentarer
Postat av: Tina

Blod, svett & tårar väntar på oss, Emelie! Våren är räddad ;) Tänk när vi kan dra ut & bara ösa. Vi måste planera rundor också! Vilka jävla rövar/armar/ben vi kommer ha till sommaren, can't wait!

2011-11-30 @ 14:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0