livsnjutare en tisdag!

Jag har haft lite långledig denna helg om man inte räknar
med att jag jobbade igår med inventeringen :)

Det är underbart, speciellt när man inte behöver göra någonting
inga måsten, då blir till och med tvätten rolig ( ? ) :)

Sitter och dricker kaffe ( i väntan på tvätt ) och lyssnar
igenom Rihanna's nya album, riktigt skön start på dagen!


Började läsa lite i Bella's bok - Egoboost igår
och bara dom första sidorna fick mig att gilla boken
älskar böcker då man inspireras och blir peppad :)

rekomenderas!


ikväll ska tina och jag på ett spinning pass, därefter kommer
Jennie in tillstan så blir det tisdagsmys hos Tina :)
ser framemot eftermiddagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0