Egobooosta dig!

Jag har snart läst ut isabella Löwengrips bok - Egoboost!
Jag gillar boken skarp för den ger så mycket bra idéer
och tips om hur man kan göra med alla dom saker o ting
som snurrar runt i skallen på en ..

många av oss tjejer behöver bli mer påminda om hur
bra vi faktiskt är! jag glömmer av det allt för ofta och när väl någon
kommenterar just det, hur bra man är, så har jag dels svårt att tro
på det eller svårt att ta komplemangen och lägga den i fickan och säga, Tack!

Boken ger en nya perspektiv och ger en nya tankeställare om
både vänner, fettvalkar och självförtroende som kan ge en en nystart
börja tänka på ett bättre sätt när det gäller en själv och sånt som snurrar
runt omkring en ..

ibland blir man rädd när någon annan beskriver en känsla
som precis man själv har inom sig!


Själv hade jag endel fördommar om denna tjej
som helt har vänt dom till något helt annat,hon är grym
chicks, ge henne en chans det kommer att vara värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0