Här va det livets liv!

Livet leker, soliga dagar :)

I söndags anlände vi Sverige efter en underbar weekend i London!
Jag har de bästa vännerna i hela världen <3 så mycket kärlek!
Vi lever på skillda håll månader ifrån varnadra men när vi ses
så står tiden stilla, vi njuter och skrattar av varandras sällskap
En vänskap som aldrig ska ta slut, love you BIG TIME!



Hemma i Sverige har vi haft riktigt bra dagar också ..
Igår blev det mys inpå småtimmarna med musslor, småplock
och många skratt :)

Denna lediga onsdag har erbjutit lunch på sveas i Kumla
med Sofia och Fia, riktigt nice ;)

Nu styr vi upp grillen, det kommer bli en bra kväll ..

Som ni förstår har jag en hel del bättre saker för mig än
att skriva i denna trötta blogg, så jag säger hej och tack
för mig för ett tag framöver .. 

Ta hand om er, folks .. Nu njuter vi av livet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0