Flow!

Peeps, vi är inne i ett grymt flow
Veckan har erbjudit många kvällar med vänner
precis som jag vill ha det :)

imorse tog jag mig en promenad ned till slussen
Det är så mycket folk ute och går, riktigt mysigt och promenera runt i solen!


Jag är ingen morgonmänniska, om jag ställer klockan på sju
så snoozar jag till elva i vanliga fall .. idag tog jag mig upp nio!
så .. idag blev det en promenad och nu är det kaffe för hela slanten
idag börjar jag klockan tolv och det är grymt uppskattat en fredag!
Jag älskar ju fredagsmornar ..

ikväll kommer mina favoriter hit för lite mat och fredagsmys
ett plus denna fredag är att Caroline med hund kommer hem
dom ska bo hos mig under helgen :) Eijh så kul!!


märker ni att jag inte riktigt kan sluta? .. sinnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0