what a situation, situation ..

har ju glömt!

Jag berättade ju för er att jag tog en snattare i våran butik för ett tag sedan.
Just nu i denna stund känner jag bara! Why maaaan why?
Kunde jag inte bara blundat och låtit han gå ..

Killen som i butiken vid tillfället bad om ursäkt och ERKÄNDE
vad han hade ställt till med, nekar nu allt detta " det har aldrig hänt " situation!

jahapp, bra jobb nu blir det rättegång för hela slanten och lilla nervösa Emelie
ska vittna, uppleva en "jag eeee reeeedd " situation

Rättegången skulle ha varit under min vistelse i Thailand
" semester är ingen giltig ursäkt".. " böta 2000kr" .. osv kommer ni ihåg?

Jag ringde och styrde upp detta, ändrade, gör om gör rätt situation ..
.. nu är iaf rättegången flyttad till 14april.

jag darrar i knäna när jag tänker på det men som sagt
- " det är ju ingen som har dött eller blivit våldtagen"

Jag kunde ju ha befunnit mig i rättssalen ang helt andra omständigheter
Allt detta kunde ha varit betydligt mycket värre, så det här ska nog gå bra ..


Kommentarer
Postat av: moa

empo det där kommer du klara fint! dom är bara intresserade av vad du såg och hur du uppfattade situationen. jag skrev ett komma ihåg papper till mig själv så du får allt du vill sagt. fick till och med läsa rakt av om jag ville. pöss påre!

2011-03-18 @ 23:28:10
URL: http://majaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0