Snälltjej!

hej kompisar!

jag är glad, jepp!
jag ringde till tingsrätten imorse och talade vett i folket .

- " om jag ska bli hindrad från att åka på semester
och betala 2000kr varje gång jag tar en snattare tänker jag
aldrig mer lägga energi på att ta dom .. " där kände jag att
jag lät lite bitter och ändrade inställningen och blev snälltjej ist
och det var betydligt mycket roligare, att vara glad & trevlig :) 
För på kuppen fick jag massor tillbaka om dom: förståelse och trevligt bemötande

tack till folket på tingsrätten
Ni gjorde just min fredag :)
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Empo

Helt rätt Emp! och bra jobbat ;) PUSS

2011-03-11 @ 11:16:31
URL: http://emeliedahlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0