Lilla hungern in my ass

Tjing Peeeps :)

Just nu äter jag pyttipanna och stekt ägg
nästan så jag kan tillägga att det är en av dom godaste maträtter
man kan äta när man behöver något, NUPÅENGÅNG!

efter jobbet drog jag till friskis, på hungrig mage ..
not so good men det blev lite träning iaf, bättre än inget :)

därefter talade jag med Lou i telefonen ang fredagskvällen, vad göra?
bio? mys? .. jag kom på mig själv att allt jag gav förslag på var mat
"men pitchers, åh hamburgare vad gott!" "eller duu! Sushi sushi"
" eller en baguette från java, åh fan va gott"

snacka om att den lilla hungern var igång ..

.. men nu är jag mätt o belåten!
Tack för idag, BIG LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0