Dreams can come true!


Jag är trött efter dagens jobb
det blir en lugn kväll, vila upp mig inför helgen :)

Jag hade en sjukdröm inatt som jag tror är boven över min trötthet!
Jag drömde att Robert Andersson och Mikael Johansson ( ni kanske inte vet
vilka dessa är men vet ni kan ni ju "skatta läppen av er" haha ) kidnappade mig
med en båt i askersund och förde mig till ett hus i kumla-by där de även
hade kidnappat Moa och min moster! Moa gick bananas i huset och försökte
ta sig ut så hon blev skjuten i benet av en annan random guy som var med dom andra.
Sen var det en till kille där som skulle låna en hund i femveckor av sin flickväns kompis
som skulle vakta oss i huset så vi inte rymde trotts att alla dörrar var igenspikade
och det var koder på alla dörrar och utanför var det smöstorm och iskallt!

 jag var jätterädd och dom låste fast mig i en skinnsoffa med kedjor
jag bad till gud att min mamma skulle komma och rädda mig!
 .. därefter vaknade jag av väckarklockan ..

så jävla sjukt hur man kan drömma så stört!
Hahaha, hoppas ni fick er ett gott skratt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0