älskade fredag!

.. som jag tidigare nämnde blev det en lunch på java idag!
Det var riktigt kul att få träffa Elin, som var hemma på
en snabb visit från Hemsedal :)


Efter en jättemysig lunch tog jag cykeln till friskis på öster för ett pass!
Efter det, något svettig, så upptäckte jag Willy's, vilken affär.
Det var över mina förväntningar ..


Sedan har jag ( fortfarande svettig ) tagit en snabbis på stan
idag var min enda lediga dag innan vi åker .. jag jobbar sedan lör-mån och
på tisdag lyfter vi, så jag behövde inhandla lite smått o gott inför.. såattsäga!

Nu har jag ätit en god sushi, det blir en lung o skön fredag för mindel
imorgon väntar jobb nio.nollnoll :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0