Agro-Empo

Men jisses, detta händer inte mig!
Idag när jag kom hem ifrån jobbet hade jag fått ett brev
från Örebro Tingsrätt ang en snattare jag tog på jobbet!

Nu ska jag vittna mot denna stackars krake som var berusad
och mest synd om .. dock är detta 30mars och då befinner jag
mig i Thailand ( ! ) .. och nu i dessa papper står det följande:

" att jag har skyldighet att komma .. bla bla ..
plus.. En giltig ursäkt till att inte komma kan vara

1. avbrott i allmänna kommunikationer
2. plötslig sjukdom ( läkarintyg krävs )
3. någon annan hindrande omständighet som ni inte kunde förutse

arbete eller semester räknas inte som giltig ursäkt

Vad händer om ni inte kommer?
Om ni är frånvarande utan giltiga skäl kan ni bli skyldig att betela 2000kr ..


är detta möjligt? fifan...
Imorgon ska det ringas till tingsrätten
för sånt här förstår jag mig inte på, detta har iaf gjort mig jävligt irriterad
hoppas dom kan göra mig glad igen ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0