i ett sommaregn!

Lördagens!

Med en klunk vin i strupen höll jag på att tappa andan när dom
släppte bomben: Kvällen skulle spenderas på Strömpis!

Bland nyinköpta skjortor och sura hallondrinkar i ett sommaregn stod jag!
jag kände mig som fjorton igen där jag stod och dansade till bajlando tillsammans
med basketligan och damerna på trettio plus ..

jag kände att min kväll inte skulle bli fulländad om jag inte fick mig en dos
av mina lördagsrutiner ..

efter att ha hämtat ut jackan, som absolut inte behövdes denna
fuktiga sommarkväll så hann jag knappt veta ordet av det förrens ..

.. du sa hej! i dina slitna jeans, vita tishan från gårdagens och en snart
glödande cigg i mungipan ..


jag var iland, du hade gjort min kväll






Måndag!

Efter ett tio timmarspass är jag nu hemma hos Jennie och Emil
mätt och belåten efter en massa tacos, jummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0