ångestladdat!

Kompisar, sommaren springer förbi mig ..
Det känns som att det är väldigt mycket jobb och väldigt lite
vin, uteserveringar, kärlek, vänner, promenader, ork och energi

Det är dax att plocka upp sig själv från golvet och ta vara på nuet
och allt som just nu flyger förbi mig! Let's go!




Ikväll har jag spenderat tid med systrarna Larsson's och Jenk
vi har varit hos underbara farmor på kvällsfika, borde bli mer av sånna kvällar!


Förut när vi var och handlade på Ica Maxi i Kumla så träffade jag
på en gamla goding som jag inte sett på väldigt länge, han är en saknad sådan!
Helt otroligt att vi för tre år sedan var nästintill bästa vänner som idag har gått
helt olika håll och ses nästan aldrig, tänk vad lite tid kan göra ?!
Han ska snart bli pappa för första gången och det tycker jag är så jävla häftigt
och roligt för våran vän, fishbone!




Det är mycket som kan få en och sakna en dag som förut ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0