Håll i hatten!

Här har jag deltagit en helg som var helt awesome
och inte berättat om den för er? What ..

i korta drag - min helg! 

/ Håll i hatten!



Fredag

Hetts körde från jobbet mot Kumla - fort gick det
höll på att krocka, skita på mig, svettades - hetts!

Bra start på fredagskvällen tänkte jag! Ännu mer taggad
blev jag eftersom jag nu såg detta som ett jävla bra tecken
på att denna helg skulle bli den bästa - jag var värd att räddas.

Kom hem till mitt andra hem - satte mig ned - knäppte bärs - var igång!
nästan alla favorit tjejer var där att Kakan kom hem från Kläppen ( jag = lycklig tjej )

Det styrdes fest - förfest - Kumlahotell var vårt nästa mål ( har jag nämnt? haha )
Shaken Babies körde skiten ur oss alla ( kommer du ihåg? )
Redtrack var förband - ett nytt favorit förband ..

Fredagsnatten fortsatte ..


Lördag!

Dagen vi verkligen hade väntat på - i ett år nästan!
Vi startade dagen med att alkotestaren sa: "forsätt!!! Det är lika bra"
Så så gjorde vi och en bra start på dagen börjar med en pirra på Maestro med gänget
sedan trallade vi alla vidare till bussen som skulle ta oss till destination " The boat "


Barbra Streisand - Rockstjärnor - Dansgolv - Vågor - Spyor
Bufféer - Fan club - Drinkar - "Tala i tungor" - Vänner - Kärlek - Kaos!
Magnus Carlsson - Jägerredbull - Shaken Babies - Hytter ( överallt )
Gruppresor - Nicklas Högberg - Taxfree - Club Seven - däck 9
bussresor - gin - "du ar en vacker flicka" -  Kör bara kör!


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken roooolig helg du verkar ha haft! :)

2011-01-12 @ 11:37:35
URL: http://tinalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0