upplever en känsla som jag vill ska stanna föralltid!

just nu i denna stund är jag så lycklig!

igår var tjejerna samlade hos Carro :)
Det blev en nostalgitripp utav det vanliga!
Det bjöds på tacos, massa prat och en och en annan julklapp ;)
Ni är underbara ♥

Den här dagen är så härlig, jag gillar oftast dagen före
de "stora" dagarna, så som denna eller uppesittarkvällen före julafton ..
Det pirrar i magen, dagen till ära kommer vi sälja flugor så det står härliga till
systemetkassarna kommer vara flera än vanligt och jag kommer stå som ett
ljus och bara känna lycka! kompisar, ha en förjävla bra fredag, detta är nästsista dagen
att göra detta år till det bästa, för snart kommer ett nytt .. woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0