Stockholm, globen! Here i come!

godmorgon fredag!

Jag har tagit mig friheten och tagit sovmorgon för jag känner på
mig att detta kommer att bli en lång och händelserikdag!

Vi ska åka upp till Stockholm för att senare entra globen!
Det kommer bli en upplevelse för mig för jag har aldrig varit i globen,
jag älskar musik och framförallt Robin, min idol ;)

allt detta ska jag göra tillsammans med min bästa vän, Louice!
som förövrigt har gjort detta möjligt för mig, det är min födelsedagspresent!


det är så häffigt att få en upplevelse i present, något som jag uppskattar
otroligt mycket, ser framemot denna dag :) Ha en bra fredag gott folk :)





( En bild på oss när vi var på Coldplay i Stockholm! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0