lev i nuet, alltid!

Jag tycker att det är roligt att ha saker att se framemot
lite som "en milstolpe" att man har något att längta till ..

Snart är det jul och nyår vilket är något jag ser framemot
det kommer ( förhoppningsvis ) bli en rolig högtid då man
får träffa familjen, släkt och vänner och äta en massa gott!


efter att juletid är avklarad så väntar en resa till värmen
dock blir det inte en tre månaders resa till Asien för min del utan en vecka
på teneriffa med ett gäng som jag tycker otroligt mycket om!


att ha något att längta till gör det lättare att också leva i nuet
och uppskattar småsaker för man kan koppla av och hela tiden
veta att snart så .. därför kan jag ..


jag har en vecka med tre dagars ledigt, jag uppskattar det!
Idag har jag egentligen ingenting vettigt att göra
kanske ska man baka något? shoppa någon julklapp? 
 
.. tar dagen som den kommer helt enkelt
nu ska jag ta mig lite kaffö, tjix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0