Garbitch barbies!

Garbitch barbies

( Detta är ganska internt, så ni behöver inte förstå )
Jag kallar dom mina tjejer, favoriterna, de bästa i livet
Det är vi, garbitch barbies!

jag brukar säga att ingen annan kan få det vi har, vi är unika!
vi är placerade på olika platser i världen (!) och trotts det
så håller vi varandras händer i vått och i torrt.

Utan dom skulle jag kännas tom, det skulle vara som
Clark kent utan sin Louis Lane, eller Adam utan Eva
helt enkelt, skulle vi inte finnas och världen skulle gått under.

När vi ses är det som vi var tretton igen, som om tiden står stilla mellan våra möten
fast samtalsämnena oftast slutar med, hundar, bebisar och relationer
istället för killar, sex och jobbiga föräldrar.. ni är med på vad jag menar!


Tiden förändras och det gör även vi men likt ett fint vin så blir vi bara
bättre med åren och vi håller hårt om varandra och det vi har.

Ni är viktiga för mig, släpp aldrig taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0