det blir en speciell ..

Nu blev jag lite tröttis efter min långa förmiddag
jag har ju hunnit med att göra ikea och marieberg!

jag införskaffade mig lite tallrikar ( Kul! )
en ögonskugga och några julklappar!

I våran familj har vi bestämt att vi inte ska köpa
julklappar till varandra för det mer blir som att vi byter pengar.
iställer ser vi jul mer för att umgås och ha mysigt med varandra!

.. och bara för vi inte ska köpa så mycket julklappar har jag
hittat jättebra saker till min familj, betydligt mycket roligare att
köpa presenter till någon när man inte behöver :)

jag ser framemot julafton, det här kommer att bli en speciell jul
för det blir en jul tillsammans med Nellie :) sötan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0