Awesome day!

åh jag har haft en sådan bra dag

Dagen startade med att jag skulle till tingsrätten
det var nog bland det jobbigaste jag varit med om på länge ..
vilken press, jag blev svettig, tårarna låg i tårkanalerna och sved
kortslutning, vattenpaus .. och detta var bara början ..

killen jag skulle vittna mot fick gå in före mig i salen
därefter kallade de in mig!

.. som tur var (!) så behövde jag aldrig vittna :)
allt dom sa var att de inte behövde mitt vittnesmål och
pladdrade vidare om vilken ersättning jag skulle ha för den
tid jag hade tagit mig ..


efter det återgick jag till brothers för en vanlig arbetsdag!
Kvällen spenderade jag på Awesome Rags som firade ett år
mycket trevligt med mingel, snygga människor och framförallt kläder :)
sedan avslutades kvällen på East West sushi med ett glas rött, lite godmat
och ett otroligt bra sällskap ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0