Vad har livet mer att erbjuda!?

godkväll

uh, jag var så förbaskat trött idag på jobbet
jag hatar när jag är det för det känns som man
inte pallar att ge allt vad man har ..

.. så en trött Emelie gick iaf från jobbet för att
möta upp min vän för en kvällsfika, det är sånt vi brukar göra!
och där satt vi tills ögonen rullade runt i huvet på mig :) förbra.



jag tänkte att jag skulle börja läsa något språk
min första tänkte var italienska
jättefint språk och jag har varit i landet ett flertal gånger
och vill definitvit åka tillbaka, snarast!

men sen slog det mig att, spanska har jag ju faktiskt
läst i några år tidigare i mitt snart tjugoettåriga liv

iaf, jag letade fram mina gamla böcker och kom
fram till att dom är riktigt bra, kanske kommer man snappa upp lite?

vamos a ver ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

En kram till dig Emp. Hoppas allt är fint :)

2010-09-22 @ 22:01:37
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0