Rotmos, mja!

Rotmos på en lördag?
Nej, så var planen innan jag ändrade den!

Mor, far och jag har varit runt land och rike under
förmiddagen med köksmöbler till moster m.familj därefter
åkte vi till Frank ( möbelhandlar'n ) och köpte mig ett köksbord
(blev skitbra i lägenheten, slänger väl in en bild här framöver :)

Vi har också varit på husesyn hos en vän
och nu blir det äntligen maaaaat!

Jag är skit hungrig och imorse började mamma förbereda
maten för dagen, rotmos! mja, gott? ingen aning!

.. men i bilen nu lite lagom ( hjortis ) hungrig så utbrast jag
-"rotmos på en lördag, jag blir ju nästan förbannad!"

fick därefter med mig resterande av familjen så nu
blir det klyftpotatis, kött och champinjonsås och kvällen till
ära ska man pröva sig på ett glas rött och se om det smakar
lika bra osm förra helgen, återstår!


Ikväll ska jag till Louice där damer ska
träffas och äta lite paella och dricka rötjut ;)

Sen då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0