I anneli, en våldtäcksman och ostmackor!

Istället för att åka hem till Örebro, gå och träna och bli våldtagen
på vägen hem så blev det kvällsmys hemma hos mor och far med min Kaka
som har kommit hem till Kumula för att stanna i en månad så allt
det där andra la jag och sidan ikväll :)

fick en jättefin present av min kära, en supermysig kofta
som jag förmodligen kommer bo i nu när hösten har förklarat
sig att den är här för att stanna! :)

Imorgon ska min cykel få följa med mig in till mitt hem
så jag kan cykla ifrån den där token som härjar vilt i stan
Hoppas att det är den rätte farbror polisen har fiskat in så
dom kan låsa in honom. Hoppas han får stryk!

Nu ska jag kolla på  i anneli på ettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0